سبد خرید شما

نام کالا قیمت تعداد حذف


خرید ست کامل چاقوهای کانتر پرو درجه 1

خرید اینترنتی چاقوی کانتر پرو، خرید اینترنتی کانتر پرو، خرید با تخفیف Contour Pro Knives، خرید با تخفیف ویژه ست چاقو همه کاره کانتر پرو Contour Pro Knives، خرید با تخفیف چاقوهای کانتر پرو، خرید با قیمت مناسب Contour Pro Knives، خرید با قیمت مناسب چاقوهای کانتر پرو، خرید ست چاقو آشپزخانه کانتر پرو Contour Pro، خرید ست چاقو همه کاره کانتر پرو Contour Pro Knives، خرید ست چاقوهای کانتر پرو، خرید ست چاقوی کانتر پرو، خرید ست کامل چاقو های کانتر پرو، خرید ست کامل چاقوهای کانتر پرو، خرید ست کامل چاقوهای کانتر پرو Contour Pro در شیراز، خرید ست کامل چاقوهای کانتر پرو در شیراز، خرید عمده ست چاقو آشپزخانه کانتر پرو Contour Pro، خرید نقدی ست چاقو آشپزخانه کانتر پرو Contour Pro، خرید نقدی چاقوی آشپزخانه کانتر پرو
قيمت 530000ریال


خرید ست کامل چاقوهای کانتر پرو درجه 1
خرید ست کامل چاقوهای کانتر پرو درجه 1

charkheh ست کامل چاقوهای کانتر پرو Contour Pro

ابتدا سفارش خود را دریافت کنید سپس هزینه ی آن را به مامور پست پرداخت کنید 

 contor 0 ست کامل چاقوهای کانتر پرو Contour Pro

 ست کامل چاقوهای کانتر پرو Contour Pro

یکی از بهترین و کار آمد ترین وسایل آشپزخانه

برای اولین بار در ایران

contor 03 ست کامل چاقوهای کانتر پرو Contour Proپرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : ۵۳,۰۰۰ تومان

pay ست کامل چاقوهای کانتر پرو Contour Pro

محصولی جدید از سازندگان خرد کن پرو وی اسلایسر و با تاییدیه تولید کنندگان لوازم آشپزخانه در اروپا . چاقو های کانتر پرو نمونه ای از بهترین و تیز ترین چاقو های دنیا است که با خرید آن شما هم می توانید یکی از افرادی باشید که تیز ترین چاقو ها دنیا را دارند . تیزی این چاقو ها به اندازه ای است که شما می توانید از پنیر تا میخ را با آنها ببرید و از بریده شدن آنها لذت ببرید .

contor 01 ست کامل چاقوهای کانتر پرو Contour Proپرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : ۵۳,۰۰۰ تومان

pay ست کامل چاقوهای کانتر پرو Contour Pro

 

ویژگی های محصول چاقو های آشپزخانه کانتر پرو :

قابل استفاده در هر دو دست (هم دست راست هم دست چپ )

چه چیزهایی داخل جعبه چاقو های آشپزخانه کانتر پرو است :

شامل : چاقو همه کاره ،چاقو پوست کن ،چاقو فیله کن ، ساطور گوشت ، ساطور سبزی ، قیچی همه کاره ، سه عدد استیک بری + پایه مخصوص آهن ربایی

contor 07 ست کامل چاقوهای کانتر پرو Contour Proپرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : ۵۳,۰۰۰ تومان

pay ست کامل چاقوهای کانتر پرو Contour Pro

سوال های متداول در ارتباط با چاقو های آشپزخانه کانتر پرو :

آیا جنس کاردهای استیک بری با بقیه چاقوها متفاوت است ؟

خیر. تمامی تیغه های چاقوهای Counter pro knives از یک جنس بوده و ضد زنگ می باشند . دسته این چهار چاقو، مشکی طراحی شده تا با هر سرویس غذاخوری تناسب داشته باشد .

چرا چاقوی همه کاره اینقدر بلند است ؟

این چاقو با لبه دو طرفه و دندانه دار خود می تواند تمام کارهای آشپزخانه شما را انجام دهد و بلندی آن می تواند برای خرد کردن ، ورقه کردن و یا تکه کردن مواد با سطح بیشتر و طولانی تری از آنها در تماس باشد .

contor 04 ست کامل چاقوهای کانتر پرو Contour Pro

 ست کامل چاقوهای کانتر پرو Contour Pro

contor 05 ست کامل چاقوهای کانتر پرو Contour Pro

 چه چیزی می تواند این سرویس را از دیگر چاقوها متفاوت کند ؟

برخلاف اینکه به نظر می رسد همه چاقوها شبیه به هم هستند و فقط جنس تیغه چاقو می تواند در منحصر به فرد بودن آن مؤثر باشد ؛ نکات دیگری نیز در متمایز کردن چاقوها تأثیرگذار هستند . از جمله شکل و جنس دسته ، شکل خود تیغه ، اندازه طول دسته و طول تیغه ، نحوه اتصال دسته و تیغه به یکدیگر ، و چندین مورد دیگر که کارآئی و عملکرد یک چاقو را تثبیت می کند . اینها همه نکاتی هستند که در کانتر پرو رعایت شده و آنرا از چاقوهای دیگر متفاوت می کند .

قیچی همه کاره یعنی چه ؟

این قیچی از لبه هائی به همان تیزی چاقو ها برخوردار است و تکیه گاه آن بسیار محکم و مقاوم ساخته شده است . این قیچی همه کاره می تواند هر چیزی را برای شما خرد کند ، سبزی ، گوشت ، مرغ ، نان و … از فاصله میان دسته های آن برای شکستن خشکبار ها مثل گردو و بادام و فندق استفاده کنید

 انحنای موجود در دسته چاقو به چه علت است ؟

شکل خاص دسته چاقوهای Counter pro knives این اجازه را می دهد تاهر چاقو برای کار خاصی که انجام می دهد تعادل داشته باشد و در میان انگشتان مانور بیشتری به شما در حین کار می دهد .

contor 02 ست کامل چاقوهای کانتر پرو Contour Pro

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : ۵۳,۰۰۰ تومان

pay ست کامل چاقوهای کانتر پرو Contour Pro

pay ست کامل چاقوهای کانتر پرو Contour Pro روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه بالا کلیک کنید.

charkheh ست کامل چاقوهای کانتر پرو Contour Pro


محصولات




لینک های مرتبط و مقالات علمی